Designed by Veethemes.com

Shorter


Zagadka dla mniej spostrzegawczych! Znajdź równicę!
Ci, którzy od razu zauważyli, brawo! :) Już przy poście o OMBRE wspominałam o strachu przed fryzjerami i o braku odwagi na większe włosowe zmiany. Muszę Wam powiedzieć, że do tego trzeba chyba dojrzeć, a raczej to chęć metamorfozy musi być na tyle duża, aby potem nie żałować. Na moje nieszczęście kiedy pierwszy raz zadzwoniłam do mojej mistrzyni nożyczek otrzymałam odpowiedź 'Jest na urlopie, zapisać za 2 tygodnie?'. Przez ten czas oprócz zwykłego cięcia pojawił się pomysł rozjaśnienia nieco moich włosów. Na zdjęciach widoczny jest efekt 20-sto centymetrowego 'ostrego cięcia'. Niedługo potem zdecydowałam się ostatecznie na dołączenie do grona blondynek. W następnych postach na pewno zauważycie różnicę :) Ja w swojej nowej fryzurze czuję się super!
A jak Wam się podoba?



zdjęcia KASIA FILIPCZAK / www.kasiafilipczak.blogspot.com



 bluza - SHEINSIDE | ogrodniczki F&F | klapki LIDL

19 komentarzy:

  1. moim zdaniem - jest świetnie :)!
    ale pięknemu we wszystkim pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie wyglądasz, a włoski bardzo ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  3. super !!!! włosy wygladaja swietnie !!!! Bardzo miło wspominam tą sesje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8/20/2014

    jest o wiele lepiej ! Do twarzy ci w tej nowej fryzurze, ale oczywiście czekam z ciekawością na dalsze metamorfozy ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci w nowej fryzurce :):*

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja ! ale masz piękne oczy *.*

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :)
    katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8/20/2014

    jak dla mnie stylizacja fajna, tylko te buty mi nie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja! Wygląda idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne zdjęcia a stylizacja genialna !

    OdpowiedzUsuń
  10. haha! Ja też niedawno stałam się blondynką, z okazji moich 18. urodzin :D Śmieszny zbieg okoliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny look, piękne kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne zdjęcia i look:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne zdjęcia i genialny look :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8/24/2014

    Hmm is anyone else having problems with the pictures on this blog loading?
    I'm trying to determine if its a problem on my end or if
    it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.


    Feel free to visit my weblog ... cheap cpanel web hosting

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super zdjęcia! Wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetnie Ci w tych włoskach i genialne zdjęcia ;*

    http://thedarkcollar.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia, włosy super ;))

    OdpowiedzUsuń