Designed by Veethemes.com

Mokra koszykarka


Kiedy pracuje się z profesjonalistami, to nawet pogoda nie jest w stanie w niczym przeszkodzić. Kasia, której autorstwa są zdjęcia z dzisiejszego posta już nie raz udowodniła mi, że deszcz, a nawet grad, to dobrzy koledzy ciekawych ujęć. Oczywiście, bez przesady! Nie zawsze można aż tak poszaleć! Ja, za to uznaję zasadę 'z cukru nie jestem' i zgadzam się na takie pomysły ;) Dlatego wybaczcie mi: rozwichrzone i oklapnięte włosy, lekko przemoknięte ubrania i dziwne miny. 'Mokra koszykarka', to tytuł meila, w którym dostałam zdjęcia od Kasi... i, choć w kosza gram słabo, głównie przez mój niski wzrost, to nazwa idealnie wpisuje się w klimat zdjęć.

PS Podziękowania dla małego pomocnika przy zdjęciach :)
PS 2 Zdjęcia wykonane w temperaturze +20 :)


zdjęcia: KASIA FILIPCZAK / www.kasiafilipczak.blogspot.com



koszulka ADIDAS ORIGINALS | szorty H&M | buty H&M | bransoletka H&M

14 komentarzy:

  1. ha ha ha <3 <3 <3 love it !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasia nawet w śnieżycy daje radę, pamiętasz zimą? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha mokra koszykarka wygląda świetnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł kochana, gratulacje dla fotografa i dla pomocnika :) Super robota !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz bosko! <3 Slip on świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, sportowa stylówka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały zertaw, mega zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna sesja, genialny pomysl na look!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna sesja! Nawet przemoczona wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ni w ząb nie łapię się w modzie damskiej, ale sportowy klimat do mnie trafia (poza butami, w których raczej nie umiałbym biegać :P

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń